dijous, 7 de maig del 2009

Day One i Warehouse 13

La propera temporada es prepara calenteta, aquestes dos son dos de les gran apostes de la NBC i ABC (respectivament), de moment tenim bones referencies de productors i guionistes (eixits de grans series com Lost, Herois o Farscape), la primera d'elles es Day One:

En un mundo asolado por un cataclismo del que todo se ignora, un grupo de supervivientes intentará reconstruir la sociedad tratando de descubrir la causa de esta catástrofe misteriosa y las consecuencias para su futuro. La historia transcurre en unas viviendas de un complejo del valle de San Fernando, que entra en un gran estado de confusión y temor cuando un extraño meteorito llega a la Tierra. Un corte de electricidad se produce en ese momento y una gran estructura monolítica comienza a salir del suelo. Estas personas tratan de encontrar a sus seres queridos y desean descubrir lo que pasó. Pronto se darán cuenta de que uno de ellos estaba al corriente del suceso desde hacía algún tiempo. Y que los ha reunido a todos para una misión.


Més informació en El Condensador de Fluzo. Té una temàtica pareguda a Jericho (que a mi personalment hem va agradar molt).


Aquí la descripció de scifiwire (web d'on se ha extret) de la sèrie Warehouse 13:

Després de salvar la vida del president, 2 agents del FBI es troben que de sobte els han ascendit i recol·locat a South Dakota, a una instal·lació anomenada "Warehouse 13": Un magatzem enorme que conté tots els estranys artefactes, relíquies misterioses, objectes fantàstics i souvenirs sobrenaturals, arreplegats pel govern dels US des fa segles.
La parella cerca varis objectes desapareguts per tot el país, alhora que monitoritzen tota activitat sobrenatural i paranormal que pugui indicar la presencia d'un objecte que han de recuperar.

Warehouse 13 està basada en un script de Rockne O'Bannon (Farscape), Jane Espenson (Buffy the Vampire Slayer) i D. Brent Mote.

Aquí també trobareu referències, El Condensador de Fluzo