dimarts, 21 d’octubre del 2008

"Miedo Escénico"


Miedo escénico (1986) Argentinismo. Expresión de Gabriel García Márquez que popularizó en España Jorge Valdano para definir el temor del jugador al saltar al estadio Santiago Bernabeú.

Això es una mica el que sentiré el dijous a les 4.30, més que por, pànic xD... i es que el dijous tinc una exposició i tinc una tendència a posar-me nerviós quan tinc que estar pujat a un "escenari", en aquest cas una tarima, i fer l'actuació.

Amb el saxo ja fa temps que no m'enfronte a una actuació en solitari, però quan vaig debutar amb el grup de rock estava prou més nerviós del que m'esperava, i ara tinc una altra situació similar, però en aquest cas 5 minuts (que direu si això no és res!!) doncs ja és prou per a mi xD

Ja tinc ganes de que passe el dijous i assaborir el èxit o la derrota xD, esperem pel bé de l'assignatura que siga èxit... xD